Tuesday, March 25, 2008

x dew keja!!!

Live traffic feed
United Kingdom Manchester, Manchester arrived on "~ aKu yaNg BerbEZa ~"
Malaysia Malaysia left via feedjit.com
Malaysia Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan arrived on "~ aKu yaNg BerbEZa ~"
Iraq Salim, Baghdad arrived on "~ aKu yaNg BerbEZa ~"
Malaysia Alor Star, Kedah arrived from schamohamad.blogspot.com on "~ aKu yaNg BerbEZa ~: ~snappy~"
Malaysia Malaysia arrived from schamohamad.blogspot.com on "~ aKu yaNg BerbEZa ~"
Malaysia Malaysia left via schamohamad.blogspot.com
Malaysia Malaysia arrived on "~ aKu yaNg BerbEZa ~"


korg nampak..org baghdad pown baca blog akak?? ko x pitam.. dia pakai steamyx kah?? merasa tengah kena bom sana sini..pon tetap gigih baca blog akak.. baca sambil melarikan diri bawa laptop katanya.. fanatik fan akakkan?? nama salim u ols.. salim ngan salman khan sama x?? matilah akak meroyan mlm2 buta.. yang kt alor star 2 mat long kot.. matilah pitching satelit lari, salah baca antara kuala perlis ngan a.star.. yang kt manchester 2 sah2la david beckham.. pitam***

1 comment:

Bash said...

kalo dr Manchester tu iols la kot...:D